piątek, 3 stycznia 2014

LIEBSTER ADWARD

LIEBSTER ADWARD

Na samym początku chciałabym bardzo podziękować Stylesowa 69 za tą nominację, która jest dla mnie bardzo ważna.

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zostałam nominowana przez: one-direction-story-of-me-life.blogspot.com
Wybacz, że użyłam ten znaczek :)

1. Jak się nazywasz?
Karolina

2. Ile masz lat?
17

3.Twoje hobby?
koszykówka, siatkówka oraz pisanie
lubię też oglądać skoki narciarskie :)

4.Co skłoniło cię do pisania bloga?
Oj trudno na to pytanie odpowiedzieć bo nie jest to mój pierwszy blog.
Pewne jest to, że pod wpływem czytania innych blogów poczułam pewną tęsknotę za tym wszystkim i w taki oto sposób narodził się ten blog :)

5.Jakiej muzyki słuchasz?
To już zależy tylko i wyłącznie od nastroju, a tak naprawdę to nie mam danego typu.

6.Czym kierujesz się w życiu?
Och, trudno jest na to odpowiedzieć, Sama chyba nie mam do końca obranego celu. Żyję po prostu chwilą i staram nie spoglądać w tył, a w przyszłość wybiegam tylko 1 dzień. :)

7.Ulubiona książka(jeśli taką masz)?
O tego jest wiele, bardzo lubię książki fantasy a na podium znajdują się "Błękitnokrwiści"

8. Od kiedy jesteś Directioner/fanką 1D?
Rocznikowo będzie już 4 :), a tak naprawdę to od samego początku ich istnienia.

9. Jak poznałaś naszych ulubieńców?
Tak jak wspomniałam wcześniej znam ich od samego początku ponieważ u koleżanki miałam okazję oglądać X-factor UK :)

10.Masz jakąś zwariowaną historię, którą mogłabyś
się z nami podzielić?
Nie będzie to jakaś zwariowana historia, a raczej coś co może mnie upokorzyć ale naprawdę bardzo lubię ten okres wspominać. Jechałam na klasową wycieczkę do Warszawy i gdy koleżanka opowiedziała mi dosyć śmieszną historię ja jej ze śmiechy wyplułam Strepsils na dłoń. xd

11. Którego z chłopców byś wybrała, gdyby wszyscy ci się 
oświadczyli i dlaczego?
I to jest chyba najtrudniejsze pytanie ponieważ sama nigdy o czymś takim nie myślałam lecz jeśli pytanie tego wymaga to trzeba odpowiedzieć. :) Myślę, że był by to Liam ponieważ znając go (tak jak inne fanki) i mnie to byśmy mieli bardzo dużo tematów do rozmowy oraz myślę, że udałoby nam się dogadać w wielu sytuacjach.

Moje Pytania

1. Jak masz na imię?

2. Co skłoniło Cie do pisania tego bloga?

3. Jaka piosenka obudza Twoje emocje?

4. Palcem po mapie... zatrzymujesz się gdzie i dlaczego?

5. Być jak...6. Jak opisałabyś siebie trzema słowami?

7. Gdybyś mogła spotkać się i zrobić wywiad z kimś sławnym byłby to: (i dlaczego)

8. Ulubiony film?

9. Czego najbardziej się boisz?

10. Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka?

11. Największy strach?


Blogi nominowane przeze mnie:


2 komentarze:

Szablon by S1K